فلزیاب نقطه زن QZ80

فلزیاب نقطه زن QZ80 شرکت MWF امریکا

یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار شرکت فلزیاب MWF امریکا فلزیاب نقطه زن QZ80 میباشد. این فلزیاب با تکنولوژی جدید و متفاوت با بازار ارائه شده است. این فلزیاب برای همه لفرلد که به دنبال گنج هستند مناسب میباشد حتی افراد مبتدی که تا کنون از دستگاه فلزیاب استفاده نکرده اند.

این دستگاه به کاربران خود اجازه می دهد تا عملیات شناسایی و جستجوی سریع و موفقیت آمیز را انجام دهند، می تواند بین اهداف تمایز قائل شود، اهداف غیر با ارزش و بسیاری از ویژگی های دیگر را جدا کند.

فلزیاب نقطه زن QZ80

لوپ فلزیاب نقطه زن QZ80

۱ – کویل جستجوی DD 20 سانتی متری: تخصصی برای جستجوی اهداف کوچک و قطعات طلای خام و سکه در اعماق بی سابقه، فرکانس کاری ۲۰ کیلوهرتز.

۲ – لوپ جستجوی DD 33 سانتی متر: تخصصی برای جستجو و یافتن اهداف متوسط ​​و بزرگ با غلظت بالا، نتایج به دست آمده و عمق رقابتی، فرکانس کاری ۱۴٫۵ کیلوهرتز.

 

ویژگی های لوپ فلزیاب نقطه زن QZ80

  • نمایش جنس هدف بر روی صفحه نمایش دستگاه، تشخیص دقیق طلا، فلز گرانبها و غیر گرانبها با قابلیت تنظیم ماسک برای نادیده گرفتن اهداف.
  • سیم پیچ های جستجوی پیشرفته Double-D با فوکوس و عملکرد عالی، قادر به جداسازی جلوه های محیطی در عین حفظ نتایج بهینه است.
  • رابط کاربری مدرن و راحت که تمام عملکردهای دستگاه، تنظیمات و نتایج جستجو را نشان می دهد.
  • سرعت عالی برای ارائه نتایج به کاربر با داده های یکپارچه و جامع در مورد هدف و مرکز نقطه.
  • قابلیت کنترل صدا
  • صفحه نمایش رنگی TFT 3.5 اینچی HD دید واضحی را در شب و روز به کاربر می دهد.
  • چند زبانه، پشتیبانی شده توسط ۶ زبان بین المللی.
  • باتری های لیتیوم یون قابل شارژ داخلی با عمر طولانی که کاربر را قادر می سازد ۱۰ ساعت کار مداوم کار کند.
  • سیستم شارژ باتری ایمن که با حفظ عمر باتری طولانی، شارژ سریع را فراهم میکند.
  • کیفیت بالا و عملکرد دقیق، ساخت این محصول توسط بهترین الاستومرها، قطعات الکترونیکی و مدارهای با استانداردهای بین المللی.
  • سطح روشنایی صفحه نمایش را کنترل کنید، که نور کافی را برای روز یا شب به شما می دهد و برای صرفه جویی در مصرف انرژی، سطح نور را کاهش دهید.
  • طراحی ارگونومیک و شکل کارآمد به شما قدرت جستجو و پیمایش با وزن سبک و سهولت در استفاده را می دهد که نقش مهمی در نتایج سریع و بدون عارضه ایفا می کند.
  • پشتیبانی از این دستگاه با کنترل پنل ساده، با رابط دکمه ها کار می کند، کاربر را قادر می سازد تا به راحتی دستگاه را کنترل و تنظیم کند.
  • حذف کامل فلز آهن، به این دلیل که دستگاه متوقف می شود و به هیچ نتیجه ای از آهن نمی دهد.
  • سرعت عالی برای ارائه نتایج به کاربر با داده های یکپارچه و جامع در مورد هدف و مرکز نقطه.
  • کنترل سطح حساسیت جستجو مطابق با محیط جستجو برای دریافت بهترین نتایج است.
  • کنترل سطح بهره از سیم پیچ گیرنده.

 

 

فناوری های بکار رفته در فلزیاب نقطه زن QZ80

سیستم ATS

سیستم تنظیم خودکار (ATS) اختراع ویژه و جدید، ثبت شده توسط شرکت MWF GROUP، این سیستم نتایج دقیق و قطعی را در انواع خاک ها و زمین ها ارائه می دهد، زیرا سیستم به طور خودکار خاک را تشخیص میدهد. فرآیند جستجو را تنظیم خودکار متناسب با نوع خاک و خواص خاک، با حذف هر گونه همپوشانی تشعشعات ناشی از اثر قلمرو صخره ای و کوهستانی که ممکن است بر بسیاری از فلزیاب های دیگر تأثیر بگذارد، اما این سیستم هوشمند می تواند دسته بندی و تجزیه و تحلیل و سطوح لازم را ارائه دهد. سیگنال فرکانس، ولتاژ و طول موج سیگنال که نتایجی عاری از هر گونه خطا می دهد.

سیستم U-VLF

فناوری جدید ما (U-VLF) فرکانس فوق دقیق (UAF) سازگار با سیستم فرکانس بسیار پایین (VLF)، یک روش علمی مدرن برای تشخیص طلا و فلز با دقت بالا با ویژگی تمایز بین اهداف و جداسازی موارد ناخواسته است. اهداف با ویژگی های پیشرفته در فلزیاب نقطه زن QZ80 که شناسایی طلا فقط برای جستجوی آن بدون فلز دیگر است.

 

فلزیاب نقطه زن QZ80

حالات جستجو فلزیاب نقطه زن QZ80

فلزیاب نقطه زن QZ80 دارای ۴ حالت تشخیص مختلف است و هر حالت دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

حالت جستجوی عمومی: این حالت با ویژگی جستجوی دقیق فوق متمرکز، برای شناسایی اهداف با دقت بالا، تعیین دقیق مکان هدف و تمایز بین آن مشخص می شود.

این سیستم شامل دو پنجره نمودار است که اهداف گرانبها و غیر گرانبها را نشان می دهد و اندازه سیگنال را تعیین می کند که اندازه هدف، نقطه شروع شناسایی و نقطه پایان هدف را نشان می دهد.

حالت جستجوی گنج: این سیستم نتایج فوری را برای تمایز بین اهداف و تعیین دقیق اهداف آنها در اختیار کاوشگران قرار می دهد، زیرا دارای ویژگی های زیادی است که اطلاعات یکپارچه در مورد هویت و نوع هدف را با یک پنجره تجزیه و تحلیل گرافیکی ارائه می دهد که شدت سیگنال و هدف را نشان می دهد. اندازه نیز علاوه بر مقدار فرکانس دیجیتال.

حالت جستجوی قطعات و سکه ها: یک سیستم تخصصی در تشخیص قطعات طلای خام، سکه ها و ده ها هدف کوچک، به کاربر اجازه می دهد تا تمام ویژگی های جستجو را به دقت تنظیم کند، تمرکز بالا بر روی قطعات طلای خام با نویز ۰٪، زیرا این سیستم عالی است. قابلیت مقابله با تمام عوامل زمین و ناهنجاری های مغناطیسی، رابط سیستم ارزش واقعی هویت هدف را با ویژگی جداسازی اهداف ناخواسته و مشخص کردن جستجوی طلا فقط بدون فلزات دیگر نشان می دهد.

فلزیاب نقطه زن QZ80 همچنین دارای یک سیستم نقطه نقطه با فوکوس بالا برای مشخص کردن نقطه هدف با دقت بالا است.

حالت تعیین عمق: یک سیستم تخصصی در تعیین عمق تقریبی هدف، که به کاوشگران کمک می کند تا عمق هدف را قبل از شروع حفاری تعیین کنند.

 

 

مشتریان گرامی شرکت فلزیاب غرب میتوانید جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد خرید و فروش فلزیاب، طلایاب و گنج یاب و یا تعمیر و ارتقا دستگاه فلزیاب خود با شماره ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ و ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸ تماس حاصل نمایید. تا از نظرات کارشناسان ما بهره مند شوید.

شرکت فلزیاب غرب معتبرترین مرکز خرید و فروش فلزیاب.

خرید فلزیاب 

فروش فلزیاب 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button