قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی

قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی

قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی به عموامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آناه میپردازیم. تا شما با توجه به نکات اشاره شده بهترین انتخاب را داشته باشید. عواملی مانند: عمق کاوش، قدرت تفکیک، میزان حساسیت، حذف ذرات و… در قیمت فلزیاب نقطه زن تاثیر گذار هستند.

قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی

عوامل تاثیر گذار در قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی

عمق کاوش

یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت فلزیاب نقطه زن عمق کاوش فلزیاب میباشد. معمولا یک فلزیاب نقطه زن بوقی با استفاده از لوپ یک در یک میتواند تا عمق ۴ متر را جستجو کند. هر چه عمق کاوش بیشتر باشد قیمت نیز افزایش پیدا میکند.

قدرت تفکیک

قدرت تفکیک نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت فلزیاب میباشد. معمولا تفکیک در انواع فلزیاب های بوقی به ۳ دسته تقسیم میشود. فلزیاب های بوقی ساده بدون تفکیک قیمت ارزانی دارند، سپس فلزیاب های دارای تفکیک طلا و حذف فلز آهن قرار دارند. گران ترین فلزیاب های نقطه زن بوقی معمولا داری تفکیک همه فلزات و حذف فلزات بی ارزش هستند.

حذف ذرات

معمولا فلزیاب های کمی دارای این مزیت هستند که بتوانند ذرات اضافه را حذف کنند. بیشتر فلزیاب هایی که با سیستم VLF کار میکنند دارای این سیستم هستند.

دیسک یا لوپ

کیفیت مواد و ساخت دیسک یا لوپ فلزیاب تاثیر زیادی در قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی دارد. فلزیاب هایی با دیسک ضد آب ضد ضربه قیمت بالتری دارند. البته تعداد دیسک های بکار رفته در پک فلزیاب و همچنین تعداد دیسک نیزاز عوامل تعیین کننده قیمت فلزیاب میباشد.

میزان حساسیت

تنظیم میزان حساسیت دستگاه به فلزات ریز و عمیق نیز ازعوامل تعیین کننده قیمت میباشد.

طراحی و مواد بکار رفته در ساخت

نوع طراحی و مواد به کار رفته در ساخت فلزیاب هم از عوامل مهم میباشد.  شما باید در زمان کار با فلزیاب راحت باشید و یتوانید زمان زیادی را به کاوش بپردازید. معمولا طراحی ارگانومیک و مواد درجه یک باعث بالا رفتن قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی میشود.

نوع سیستم کاوش

یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت فلزیاب  نوع سیستم کاوش دستگاه میباشد. معمولا فلزیاب های نقطه زن به دو نوع فلزیاب پالسی و فلزیاب VLF تقسیم میشوند. در کل سیستم vlf به علت داشتن اپشن های بیشتر کمی گران تر هستند.

مدت زمان کار

مدت زمان کار فلزیاب هم در تعیین قیمت تاثیر گذار است. استفاده از باتری های خوب و با قابلیت نگه داشتن شارژ تا مدت طولانی و همچنین نوع شارژ دستگاه نیز از عوامل قیمت فلزیاب نقطه زن بوقی میباشد.

نکته مهم: در زمان خرید فلزیاب نقطه زن بوقی دقت کنید که گران بودن دستگاه فلزیاب دلیل بر کامل بودن فلزیاب نیست. حتما موارد ذکر شده را چک کنید تا بتوانید برای یک فلزیاب قیمت معقول را پرداخت کنید.

 

مشتریان گرامی شرکت فلزیاب غرب میتوانید جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد خرید و فروش فلزیاب، طلایاب و گنج یاب و یا تعمیر و ارتقا دستگاه فلزیاب خود با شماره ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ و ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸ تماس حاصل نمایید. تا از نظرات کارشناسان ما بهره مند شوید.

شرکت فلزیاب غرب معتبرترین مرکز خرید و فروش فلزیاب.

خرید فلزیاب 

فروش فلزیاب 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button