نکات مهم خرید فلزیاب مناسب

نکات مهم خرید فلزیاب مناسب

دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلفی است. شما در زمان خرید فلزیاب باید به نکات مهمی توجه کنید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ابتدا باید زمین مورد کاوش از نظر جنس خاک، نماد ها و نشانه ها مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نوع دستگاه فلزیاب را انتخاب نمایید.

کاربرد فلزیاب از نظرکارایی

فلزیاب ها معمولا از نظر کارایی به  سه دسته تقسیم میشوند. که هر فرد متناسب با نوع کاربری که دارد دستگاه مورد نظر را انتخاب میکند.

فلزیاب تفریحی: این نوع فلزیاب ها نهایتا تا عمق ۸۰ سانتی متر را میتوانند جستجو کنند. البته نباید این نوع فلزیاب ها را با فلزیاب های دستی اشتباه گرفت.

فلزیاب صنعتی: به گروهی از فلزیاب ها گفته میشود که تا عمق دو متر را کاوش میکنند. این نوع از دستگاه های فلزیاب دارای تفکیک نیستند و فقط با رسیدن به هر فلزی بوق میزنند.

فلزیاب های حرفه ایی: این نوع از فلزیاب ها که آنها گنج یاب نیز گفته میشود در انواع مختلفی هستند. معمولا دارای تفکیک، نشانگر عمق، تغییر حساسیت و… هستند.

خرید فلزیاب

نکات و ویژگی های مهم در زمان خرید فلزیاب

عمق فلزیاب

یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید فلزیاب توجه کنید عمق فلزیاب میباشد. دستگاه های فلزیاب در هر نوعی که باشند اعم از تصویری، نقطه زن، شعاعزن دارای عمق مشخصی هستند. شما باید با توجه به محل جستجو فلزیاب مناسب را انتخاب نمایید.

حساسیت دستگاه

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید فلزیاب که باید مورد توجه قرار گیرد حساسیت فلزیاب میباشد. حساسیت فلزیاب باید به گونه ایی باشد  که بتوانید فلزات کوچک را نیز تشخیص دهید. حتما دقت کنید تا فلزیاب شما قابلیت حذف ذدرات اضافه را دارا بشاد.

تفکیک فلزیاب

فلزیاب که برای خرید انتخاب مینمایید باید قدرت تفکیک خوبی داشته باشد تا بتوانید سرعتر به هدف خود برسید. همچنین با یک فلزیاب که دارای تفکیک درست و قدرتمند است میتوانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. یکی از بهترین تفکیک ها که بیشتر اپراتور ها از آن استفاده میکنند تفکیک طلا یا در اصطلاح Just Gold است.

طراحی فلزیاب

حتما یکی از نکاتی کهباید در زمان خرید فلزیاب به ان توجه کنید طراحی فلزیاب میباشد. دستگاه فلزیاب باید طوری طراحی شود که شما در زمان کار خسته نشوید و بتوانید مدت زمان طولانی به کاوش و جستجو بپردازید. در کنار طراحی ارگانومیک یکی دیگر از فاکتور های مهم وزن دستگاه فلزیاب شما میباشد حتما دقت کنید تا دستگاه شما سبک وزن باشد.

سازگاری با محیط کاوش شما

حتما در زمان خرید فلزیاب دقت کنید تا فلزیابی را انتخاب نمایید تا با منطقه ای که میخواهید کاوش انجام دهید متناسب باشد. به عنوان مثال برای منطقه کوهستانی شما باید از یک فلزیاب استفاده نمایید و برای منطقه کویری از نوع دیگر تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

 

مشتریان گرامی شرکت فلزیاب غرب میتوانید جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد خرید و فروش فلزیاب، طلایاب و گنج یاب و یا تعمیر و ارتقا دستگاه فلزیاب خود با شماره ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ و ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸ تماس حاصل نمایید. تا از نظرات کارشناسان ما بهره مند شوید.

شرکت فلزیاب غرب معتبرترین مرکز خرید و فروش فلزیاب.

خرید فلزیاب 

فروش فلزیاب 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button