اسکنر تصویری GR 3 Plus

اسکنر تصویری GR 3 Plus

یکی از اسکنر های میان رده موجود در بازار با نام اسکنر تصویری GR 3 Plus میباشد. این فلزیاب ساخت شرکت Conrad ترکیه میباشد. با استفاده از این اسکنر میتوانید از زمین تصاویر سه بعدی گرفته و با برنامه مخصوص به تجزیه و تحلیل آن بپردازید.

با استفاده از این فلزیاب تصویری میتوانید انواع اجسام فلزی، فضاها، تونل ها، سازه های زیر زمینی را کشف و شناسایی کنید. این فلزیاب اطلاعات دریافتی را از طریق بلوتوث به گوشی همراه هوشمند یا تبلت ارسال میکند. شما میتوانید نتایج را در گوشی تجزیه و تحلیل نمایید.

هیچ کابل و باتری سنگینی ندارد. به لطف طراحی سبک آن، کاربر زمین را اسکن می کند و داده های دریافتی در حین اسکن به صورت آنی (زمان واقعی) است و نتایج بر روی صفحه نمایش یک دستگاه تلفن همراه مانند تبلت یا تلفن ظاهر می شود. نتایج روی صفحه را می توان بلافاصله پس از پایان فرآیند اسکن و اندازه گیری تجزیه و تحلیل کرد.

اسکنر تصویری GR 3 Plus

ویژگی های اسکنر تصویری GR 3 Plus

  • این اسکنر از وزن بسیار سبکی برخوردار است که به شما کمک میکند تا بتوانید ساعت ها بدون خستگی به کاوش بپردازید. وزن این اسکنر تنها ۶۰۰ گرم میباشد.
  • شما در زمان کار با این فلزیاب احتیاج به حمل لپ تاپ ندارید. تمامی اطلاعات در زمان اسکن به وسیله بلوتوث به تلفن همراه شما منتقل میشود.
  • اسکنر تصویری GR 3 Plus قابلیت تصویر برداری در انواع زمین ها مانند: شنی، صخره ایی، رس، خاک مرطوب را دارد.
  • باتری استفاده شده در اسکنر تصویری GR 3 Plus از نوع لیتیومی است. شما میتوانید با این فلزیاب تا ۸ ساعت به صورت مدام کار کنید.
  • به شما امکان می دهد موقعیت سه بعدی، عمق، گرافیکی و عددی اشیاء، اتاق ها، تونل ها و قبرهای زیر زمین را اندازه گیری و تشخیص دهید.
  • نهایت عمقی که شما میتوانید با این اسکنر به جستجو بپردازید ۱۵ متر در بهترین حالت میباشد.

 

مشخصات فنی اسکنر تصیوری GR 3 Plus

حداکثر عمق: ۱۵ متر عمق

فرکانس کاری:  از ۱۰uT  تا ۵۰۰uT

Micro USB:   ولتاژ کاری ۵ ولت

نرم افزار مانیتورینگ زمینی سه بعدی:  سیستم عامل اندروید، اپل و ویندوز

پردازنده دستگاه:  ۱۲۸ مگاهرتز

اپلیکیشن تحلیل سه بعدی: یک اپلیکیشن تحلیل Conrad GR-3 برای سیستم های سامسونگ و آیفون وجود دارد که می توانید اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود کرده و سپس به GR3 Plus متصل کنید.

زبان:  GR3 Plus به بیش از ۲۰ زبان از جمله عربی، انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسوی و بسیاری از زبان های دیگر کار می کند.

اتصال بی سیم:  بلوتوث ۴٫۲ BLE

دمای کارکرد:  ۰ºC – 70ºC

شرایط نگهداری:  -۲۰ºC – 60ºC

گارانتی:  ۲ سال

اندازه:  ۸۱۰ x 70 x 70 میلی متر

ولتاژ ورودی شارژ:  ۵ ولت – ۲ آمپر

رزولوشن ADC 10 بیتی

سنسور دوگانه تولید فناوری هوشمند کنراد

 

 

 

مشتریان گرامی شرکت فلزیاب غرب میتوانید جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد خرید و فروش فلزیاب، طلایاب و گنج یاب و یا تعمیر و ارتقا دستگاه فلزیاب خود با شماره ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ و ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸ تماس حاصل نمایید. تا از نظرات کارشناسان ما بهره مند شوید.

شرکت فلزیاب غرب معتبرترین مرکز خرید و فروش فلزیاب.

خرید فلزیاب 

فروش فلزیاب 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button