فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

در این مقاله به سراغ معرفی فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 میرویم.این دستگاه فلزیاب در دوحالت اسکن و نقطه زن بوقی قابل استفاده میباشد. فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 یک فلزیاب دو کاره با قدرت بسیار بالا است که به شما کمک میکند تا در حالت نقطه زنی تا ۳٫۵ متر و در حالت تصویر تا ۸ متر را به جستجو بپردازید.

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

انواع سیستم فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

۱ – فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 دارای ۳ لوپ در اندازه ۲۵، ۶۰و کابل ۱در۱ میباشد. بالانس در این فلزیاب کاملا اتوماتیک میباشد و فقط با فشار دادن یک دکمه دستگاه با زمین بالانس میشود.

تفکیک در این فلزیاب به صورت عددی میباشد. در زمان کاوش زملنی که دستگاه فلزیاب به یک فلز میرسد و شروع به بوق زدن میکند، یک عدد بر روی نمایشگر نمایش داده میشود که معرف فلز میباشد.

از جمله قابلیت های فلزیاب پالس پاور LX7000 میتوان به قابلیت تنظیم حساسیت در این فلزیاب اشاره کرد. شما میتوانید با توجه به زمین مورد کاوش حساسیت دستگاه را تنظیم نمایید.

شما با این فلزیاب قادر خواهید بود تا عمق ۳٫۵ متر را با استفاده از کابل ۱ در۱ به جستجو بپردازید برای جستجو در عمق بالاتر تا ۸ متر باید از سنسور فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 استفاده نمایید.

۲ – فلزیاب تصویری فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

سیستم دوم که در فلزیاب پالس پاور وجود دارد میتواند برای عمق بالاتر از ۴ متر مورد استفاده قرار بگیرد. برای کار با سنسور در این فلزیاب شما احتیاج به یک لپ تاپ دارید. تا برنامه انالیز بر روی ان نصب شود  تا بتوانید به بررسی هدف بپردازید.

شما با استفاده از اسکنر موجود در این فلزیاب قادر خواهید بود تا انواع فلزات، تونل ها، اتاقک ها تشخیص بدهید. همچنین میتوانید فلزات با رزش را از بی ارزش تفکیک کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های این اسکنر تشخیص عمق، حجم و اندازه هدف میباشد. که این ویژگی شما را قادر میسازد تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

  • سیستم کاری پالسی و اسکنر
  • عمق کاوش تا ۸ متر
  • تفکیک فلزات به صورت عددی
  • بالانس اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم حساسیت، نور صفحه، صدای دستگاه
  • قابلیت کار تا ۶ ساعت به صورت مداوم
  • گارانتی یکساله شرکتی
  • آموزش رایگان و خدمات پس از فروش

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button